BestuurdefSmall2.jpg

Het Bestuur bestaat uit: Van links naar rechts: Ben strik, Jan Ophuis, Wilbert van Herwijnen,

Carin Botermans en Floris van den Heuvel

Contact gegevens

Stichting Alegria
Anna Paulownahof 223
5038 VZ Tilburg
secretaris@stichtingalegria.com

Bankrekening: IBAN NL04RABO0172996767 t.n.v. Stichting Alegria in Tilburg

Financieel overzicht 2022

OVER STICHTING ALEGRIA

ALEGRIA:
Het Braziliaanse woord voor vreugde. Het verwijst naar de alegria die de bevolking van de favela's uitstraalt.

Doel van de Stichting:
Toekomst bieden aan kinderen in de krottenwijken (favela's) van Rio de Janeiro. Informatie delen over het dagelijkse leven in een favela.

Middelen waarmee de doelen gerealiseerd worden:
Organiseren evenementen, waaronder een jaarlijks festival.
Recyclen van lipjes van blikjes, sleutelhangers en sieraden voor de verkoop.

Stichting Alegria is sinds 4 oktober 2012 geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 56177909 en RSIN 8520 06 962.

Sinds 2013 heeft Alegria een ANBI-status ANBI staat voor Algemeen Nut Beogende Instelling. Het betekent onder meer dat je giften aan Alegria kunt aftrekken van de belasting.

De bestuursleden ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden.

Onder aan deze pagina vindt u het financiële overzicht van 2021. Eerdere jaren zijn op aanvraag in te zien. Neem hiervoor contact met ons op.

Finan2022.png