top of page

Stichting Alegria is ontzettend blij met elke hulp die we krijgen. Neem contact met ons op en wij zoeken een klus en / evenement waar we jouw hulp goed kunnen gebruiken en jouw talenten benut worden. Vrijwilligers die werkzaam zijn bij onze stichting ondersteunen ons op het festival, geven gratis workshops, staan bij de verkoop, schminken, maken foto’s, verkopen toegangskaartjes, ontvangen de artiesten en zorgen dat ze krijgen wat ze nodig hebben en op tijd op het podium staan en weer eraf, maken pinata’s, allerlei spulletjes van lipjes van blikken, maken sierraden en sleutelhangers. We worden ondersteund bij de administratie, bij de website, bij meimarkt verkoop. Enzovoorts.

Stichting Alegria bestaat uit enthousiaste mensen en wij staan met open armen op jullie te wachten.

Workshops

Stichting Alegria verzorgt ook workshops.

Voor € 15 euro leer je de techniek van het haken met lipjes van blikjes. Met deze techniek kun je een ketting, armband, riem of tas kan maken.

Vanaf 6 personen is de prijs € 11 euro per persoon.

Vanaf 10 personen is de prijs € 8 per persoon.

Je kunt ook een workshop doen met kralen. Waarbij je zelf kiest of het een armband, een ketting of oorbellen wordt.

Laat uw wensen weten en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

DOE MEE

Vrijwilligers gezocht!